Hasta Kabulü ve Takip Süreci Nasıl Olur?
• Çağrı Merkezi tarafından alınan başvuru, İl Evde Sağlık Koordinasyon Merkezi' ne yönlendirilir.
•Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezi, sistem üzerinden aldığı başvuruyu telefonla arayarak hastanın daha detaylı bilgilerini alır.Sisteme girişini
gerçekleştirir ve hastanın ikametgah adresine göre ilgili birime hizmet atamasını yapar.
• Hizmet emri atanan ilgili birim, hasta/hasta yakınını telefonla arayarak mesaiyi takip eden ilk 24 saat içerinde hastanın evine ziyaret yapılacağı bilgisini
verir ve randevu oluşturur.
•Randevu zamanında ev ziyaretine giden ekip, hastanın evde sağlık hizmetleri alması için uygun olup olmadığına karar verir ve karar hakkında hasta,
hasta yakınını bilgilendirir.
•Hizmet almaya uygun görülen hastanın kendisi,velisi veya vasisine hizmet sunumu hakkında gerekli tüm bilgilendirmeler yapılır, hizmeti kabul ettiğine
dair onamı alınır ve hasta dosyası oluşturulur.
•Ekip tarafından hastanın tıbbi ve sosyal ihtiyaçları tespit edilerek tedavi ve takip planı hazırlanır.
•Hasta/hasta yakını, bundan sonraki muayene ve nakil taleplerinde hizmet aldığı birimle irtibata geçerek randevu talep eder. İlgili birim imkanları
ölçüsünde hastaya mümkün olan en kısa sürede hizmet vermeye devam eder.