Hasta Kabulü ve Takip Süreci Nasıl Olur?
28 Aralık 2018

   
                                                                             Hasta Kabulü ve Takip Süreci Nasıl Olur?

• 
Çağrı Merkezi tarafından alınan başvuru, İl Evde Sağlık  Koordinasyon Merkezi' ne yönlendirilir.

Evde Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Merkezi, sistem üzerinden aldığı başvuruyu telefonla arayarak hastanın daha detaylı bilgilerini alır.Sisteme girişini       
 gerçekleştirir ve hastanın ikametgah adresine göre ilgili birime hizmet atamasını  yapar.

 
Hizmet emri atanan ilgili birim, hasta/hasta yakınını telefonla arayarak mesaiyi takip eden ilk 24 saat içerinde hastanın  evine ziyaret yapılacağı bilgisini
verir ve 
randevu oluşturur.

Randevu  zamanında  ev ziyaretine giden ekip, hastanın evde sağlık  hizmetleri alması  için uygun  olup   olmadığına karar   verir ve karar hakkında hasta,
hasta yakınını bilgilendirir.

Hizmet  almaya uygun görülen hastanın kendisi,velisi veya vasisine  hizmet sunumu hakkında gerekli tüm bilgilendirmeler yapılır, hizmeti kabul  ettiğine
dair onamı alınır  ve hasta dosyası oluşturulur.

Ekip tarafından hastanın tıbbi ve sosyal ihtiyaçları tespit edilerek tedavi ve takip planı hazırlanır.

Hasta/hasta   yakını,  bundan   sonraki   muayene   ve   nakil  taleplerinde  hizmet  aldığı  birimle irtibata geçerek randevu talep eder. İlgili birim imkanları
ölçüsünde  hastaya mümkün olan en kısa sürede hizmet vermeye devam eder.